Yine de bunu kolaylaştırmanın bir yolu yok.
Para birimi her oyuncu için gereklidir. İster WoW altın
ister Ruh Parçaları olsun, sürekli ilerleme ve karakterleri güçlendirmek için
gereklidirler. Parayla, daha iyi ve daha iyi ekipman ve hayatta kalmak için
ihtiyaç duydukları malzemeleri alabilirler.
WoW TBC Ruh Parçaları farklı değildir, ancak çiftçilik yapmak daha
zordur. İşte onları nasıl alacağınız ve ihtiyacınız olan tüm ekipmanlar için
parçaları nasıl yetiştireceğiniz.
Ruh Parçaları Nasıl Elde Edilir
Teoride, Ruh Parçaları almak oldukça basittir. Tek yapmanız gereken,
Auchindoun zindanlarındaki patronları yenmek. Bunlardan dördü var:
●
Mana-Mezarlar
●
Auchenai
Kriptleri
●
Sethekk
Salonları
●
Gölge
Labirenti
Zindanlarda en az iki patron en az dört patron olabilir. Ayrıca, ilk
ikisindekiler sadece bir parça düşürürken, geri kalanlardakiler iki tane
düşürür. Bu bilgi göz önüne alındığında, son iki zindanın çiftçiliği uzun
vadede daha verimli olacaktır. Gölge Labirent mükemmel olurdu, çünkü Heroic'i
yönetseniz de yönetmeseniz de her zaman dört patronu vardır.
Asıl sorun, patronların parçaları düşürmeden önce bir ön koşul
olmasıdır. Fraksiyonunuz önce onu çevreleyen beş kuleyi ele geçirmelidir. Bunu
yapmak, tarafınıza kazanılan deneyimi ve verilen hasarı% 5 oranında artıran bir
buff olan Auchindoun'un Kutsamasını verecektir. Bu buff aynı zamanda
zindanlarda Ruh Parçalarının yetiştirilmesine de izin verir.
Bu kuleler tartışmalı bir bölgede, yani her zaman diğer gruptaki
oyuncular tarafından pusuya düşürülme tehlikesiyle karşı karşıyasınız.
Parçaları yetiştirmeye çalışıyorsanız, loncanız bu kuleleri ele geçirmenin
üstünde olmalıdır. Neyse ki, sadece her altı saatte bir ele geçirilmemiş
durumlarına geri dönüyorlar. Grubunuzun hepsini ele geçirmesini sağladığınızda,
günün dörtte biri boyunca parçaları yetiştirmekte özgürsünüz.
Bariz nedenlerden dolayı, baskın bir fraksiyona sahip sunucuların
kuleleri devralmak için daha kolay bir zamanı vardır. Tersine, azınlıktakilerin
bunu yapmak için neredeyse imkansız bir zorluğu olacaktır. Ancak, gruplar
arasında sağlıklı bir dengeye sahip bir sunucu en eğlenceli olabilir. Bu,
işleri hizipler arasında gerçek bir savaş çekişmesi haline getirecektir. Yine
de, her tür sunucunun artıları ve eksileri olacaktır.
Gölge Laboratuvarları için Bir Kılavuz
Yukarıda belirtildiği gibi, Shadow Labs (kısaca) dört patrona sahiptir.
Bunlar:
●
Büyükelçi
Hellmaw
●
Blackheart
Kışkırtıcı
●
Büyük
Usta Vorpil
●
Homurdanmak
Dört patronun yanında çöp çeteleri ve çağrılmış köleler olacak.
Kalabalık kontrolü, uçurtma ve en tehlikeli olanlara öncelik vermek, çöpü
işlemek için yeterli olacaktır.
Büyükelçi Hellmaw'ın kullanımı oldukça basit. Tanklar onu menzilli DPS
oyuncularından uzak tutmalıdır. DPS oyuncuları maksimum menzillerinde
kalırlarsa, Korku uyandıran veya aşındırıcı yetenekleri tarafından vurulmazlar.
Son dövüşte olduğu gibi, Blackheart the Inciter için, herhangi bir
menzilli DPS, patronu hedef almaya devam
ederken olabildiğince uzak durmalıdır. Tanklar da onu gruptan uzak tutmalıdır.
Asıl sorun onun Kışkırtıcı Kaos yeteneğidir. Karşı konulamayan veya
iyileştirilemeyen ve aggro'yu silemeyen 15 saniyelik bir zihin kontrol
becerisidir. Avcılar Dondurucu Tuzakları şifacıların yakınında tutmak zorunda
kalacaklar, Warlock'lar ise Succubi'yi kullanabilecekler. Zihin kontrolü sona
erdikten sonra, sadece önceki formasyona geri dönün.
Bir sonraki patron, bir Warlock'un tüm becerilerine sahip olan Büyük
Usta Vorpil'dir. Ateş Yağmuru'ndan kaçının ve Gölge Koruması ile Gölge Cıvatası
Voleybolundan kaynaklanan hasarı azaltın. Savaşın belirli noktalarında
Voidwalker'ları çağıracak. Yürüyüşçülerin ona ulaşmasını ve patlamasını
önleyin, aksi takdirde patlama onu iyileştirir. Ayrıca Heroic modunda 8
saniyelik bir Banish kazanır ve rastgele bir oyuncuyu hedef alır.
Üfürüm durağan olabilir ve% 40 sağlıkla başlayabilir, ancak onu hafife
almayın. Grup, çemberinin içine yayılmalı ve Murmur'un Dokunuşunu alan herkese
şifa vermelidir. Oyuncular birbirlerinden en az 10 metre uzakta olmalı, aksi
takdirde patlamaya yakalanırlar. Bazen, Manyetik Çekme ile birini yerinden
çıkarır. Sadece daha sonra evinize geri dönün.
Dikkatli olmanız gereken yetenek, sağlıklarının% 70'i için 35 metrelik
bir yarıçapta yakalanan herkesi patlatan Sonic Boom'dur. "Üfürüm havadan
enerji çeker" uyarısı göründüğünde, çemberden kaçmaya başlamak için
ipucunuz budur. Bir tank, Murmur'un
Rezonans kullanmasını önlemek için beceriden hemen sonra aggro çekmelidir.
Heroic Mode'da, oyuncuları kendi çemberinde kalmaya zorlayan Sonic Shock
yeteneğine sahiptir. Hala bir Sonic Boom'un menzilinden çıkabilirsiniz, ancak
patlama dağıldıktan hemen sonra geri dönmeniz gerekir.
Koşu Gölge Labirenti size koşu başına 8 parça vermelidir, bu yüzden altı
saatinizi boşa harcamayın!
Ruh Parçalarını Ne İçin Değiştirebilirsin
İki hizip belirleyici NPC, bazı WoW öğeleri veya WoW yuvaları karşılığında parçaları kabul edecektir. Ruh
Bilgesi Zran, İttifak için Allerian Kalesinde bulunabilirken, Ruh Bilgesi
Gartok Horde için Taş Kırıcı Ambarında bulunabilir.
Her hizip için farklı NPC'lere sahip olmalarına rağmen, Ruh Parçaları
karşılığında aynı şeyleri satıyorlar. Bir seçeneğiniz var
●
Birkaç
dümen (biri için 18 parça)
●
2
Yüzük (halka başına 50 parça)
●
2
Meta Mücevher (her ikisi için de 16 parça)
●
İksirler
(her biri 2 parça)
İhtiyacınız olanı bu fiyatlarla elde etmek için birden fazla kuleyi ele
geçirme döngüsüne ihtiyacınız olmayacak. Bunun istisnası, sattıkları her şeyi
almak istiyorsanız. Bu noktada, bu zindanları yönetme konusunda uzman
olacaksınız.
Sonuç
En verimli tarım için Gölge Labirent yapılırken seçim size kalmış.
Tekrar tekrar çalıştırmak yorucu ve tekrarlayan olabilir. Aynı şeyi tekrar
tekrar tekrarlamaktan sıkılacak bir türseniz, monotonluğu kırmak için diğer
zindanları yapabilirsiniz.
Hepsi WoW TBC Klasik Ruh Parçaları yetiştirmek için. Bazı yönlerden,
kesinlikle WoW TBC altın çiftçiliğini yeniyor. İyi bir mola olabilir, ancak
hızlı bir şekilde yaşlanabilir. Her halükarda, World of Warcraft: The Burning
Crusade Classic'in tadını çıkarın!